Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny informuje o uruchomieniu portalu i aplikacji mobilnej do zgłaszania zdarzeń. Obecnie można zgłosić zdarzenia z zakresu:
- awarii oświetlenia ulicznego,
- odpadów (wywóz śmieci),
- bieżącego utrzymania dróg,
- inwestycji gminnych będących w trakcie realizacji
Aplikację można pobrać bezpłatnie na urządzenia z systemem Android w sklepie GooglePlay lub z App Store dla telefonu iPhone i iPada.
System oferuje dwie możliwości logowania: jako użytkownik niezarejestrowany (wejść jako gość) lub zarejestrowany.
Rejestracja odbywa się poprzez portal https://komunikacja.juchnowiec-koscielny.ipodlaskie.pl/ lub w aplikacji mobilnej iPodlaskie za pomocą konta na Facebooku lub Gmailu.
Aby dodać zgłoszenie należy wejść w zakładkę DODAJ ZGŁOSZENIE, następnie wpisać adres (w aplikacji można skorzystać z lokalizatora), gdzie wystąpiło zdarzenie, wybrać kategorię, opisać zdarzenie oraz dołączyć zdjęcie (zdjęcie nie jest wymagane) i wysłać.
Zachęcamy do korzystania z nowego systemu komunikacji z urzędem.